Friday 11 March 2011

Cuti oh Cuti....(HELL YEAH, PORT DICKSON!!)

giler pack la jadual exam ari nih.. pagi2 jer da kene mengadap subject english n account.. then after rehat, ekonomi n addmath.. yg best nyer, time paper ekonomi, boleh plak aku tertido.. korg tengok sendiri lerr jadual exam aku yg sewel tuh.. adoyai,,,,



wahaha... but seriously ekonomi agak susah la...da la xbace pape..! menonong jer jawab exam.. padan muke ko bella! memerah otak aku tadi jawap ekonomi!!
 macam ni lerr aku menjawab paper ekonomi td..cume aku tertido jerrr...wahaha


yesss!! xsabar nye tunggu ari esok! well, lepaz jer abez paper sejarah esok, aku akn straight ckp ''HELL YEAH!!! IM GOIN TO PORT DICKSON!!!'' giler lame ak da xbercuti.. last aku ingat, 3 tahun lepas time p melaka dengan family aku... i miss dat moment... reasons sebab da lame xbercuti, masing2 busy and plus, xte sape na ajak aku p bercuti.. so bulan ni mmg agak bertuah la sabab aunti ak ajauk p... syg auntie aku tuh.. lepaz balek skola, aku na packing baju aku, n then p tuition.. lepaz jer abez tuition, kiteorg akan gerak balik ke kampung aku n jumpe nenek yang sgt aku rindui... waaa... bestnye jumpe nenek... rindu nenek!!! so, smbong balek, ari sabtu plak, ade kenduri kt area kampung aku.. n then, lepas asar insyaallah, kiteorg gerak PORT DICKSON!!!! aku p dgn ema, auntie aku, n her family larh! terima kasih tidak terhingga kepada auntie kesygn aku... :D






insyaallah nanti aku upload pic time aku kat PD.... n korg saksikanlah nt bgaimana HITAM nye aku nanti! wahaha...
kepada budak2 sekolah semua, selamat bercuti yerrrrr.... jgn buat perkare2 yg xsenonoh... holiday, holiday jgak, tp buku belajar tetap kt depan mata k???!!!! huhuhuhuh

1 comment: