Friday 25 March 2011

Dugaan Oh Dugaan...

well, time SPM ni lerr ade banyak dugaan yg aku kene tempuhi.. aku rase tahun ni adalah dugaan yang paling hebat untuk aku.. tapi alhamdulillah sebab aku dapat tempuhi ujian Dia walaupun terkadang ada rase hiba dan sebak.. walaupun ber-gelen2 airmata yang aku kumpul untuk tahun ni, walaupun ter-panas2 hati di dalam mendengarkan sesuatu yang aku tidak ingin diperdengarkan..walaupon aku rase betapa kecewanye aku bile...

Dugaan oh Dugaan..
dugaan aku ialah tahun ni paling banyak bercuti.. aku mmg xsuke kalo ponteng sekolah semata2 na pergi bercuti.. tapi tahun ni aku agak ngokngek sebab banyak sgt pergi ikot orang bercuti.. harapnyer pelajaran aku pon xdilupakan le yerrr.. amin..!

esok bersamaan dengan 25MARCH2011, aku akan bergerak pergi meninggalkan Kuala Lumpur dan bercuti ke PAHANG!! bukan slalu aku dapat pergi pahang..
1st time pergi time hantar abg aku pergi UiTM dekat Jengka.. :D banyak mamat ncem kottt.. ahaha.. sekali sekale cuci mate kann.. apatah lagi bile da single nihh... :) n plus, mengubat hati yang masih terluka..

2nd plak, esok lerr... bercuti selame 3hari, bermalam di Tenco Resort.. and insya-allah akan buat surprise bday party untukk erma, my dear cousin.. sssshhhhh!!! jgn gtaw die k!!


n dugaan aku lagi ialah I HAD FAILED CHEMISTRY FOR ABOUT 5TIMES SINCE LAST YEAR!
<-PEND.SENI VISUAL : KIMIA->
ini menunjukkan bahawa aku ni sgt bengap dlm kimia.. :P

oke lerr.. da lewat nih..aku nak packing baju2 n barang aku! heee.. seronoknyerr.. harap dpt lupekan dia sepanjang aku bercuti nanti..  daaaaa...

No comments:

Post a Comment