Monday 14 March 2011

a little bit bout myself..

hello evry1!! disebabkan kebosanan di hotel ni, aku pon ade idea na menceritakan psl diri aku..

nama penuh : Fatin rosbella binti rohaizar
well.. parents aku sebenarnye berebot na bg name kt aku.. mak aku die na bg nama ROZELLA... bpk ak lak na name laen.. tp dgn persetujuan kedue2 belah pihak, make terCETUS la idea bg nama FATIN ROSBELLA.. time kecik, aku sgt tak suke dgn name aku nih.. tp bile smakin meningkat 'dewasa' nih, make sgt SUKElah aku kt name aku sendiri... :P

tarikh lahir : 18 julai 1994(tahun 2011 spm..hmm.. 'syok'nyerr)
bapak aku crita kt aku, time aku ngah sibuk2 na keluar tgok dunia nih, tim tu tgah WORLD CUP.. hehe.. n bile da sampai klinik, bapak aku dgn doktor tuh, sempat tgok world cup.. but then tetibe BLACKOUT.. wahaha.. sumpah lawak!
 inilah sifat2 aku.. mmg betoi 100%!! hee... so sape yg na jd ehem2 aku, kene paham la aku yerr.... :P (SPM mali!!!)

tempat lahir : dekat klinik la..mane lg!
yg ni, mmg kebanyakan org lahir kt tempat yg same lar kannn.. 

asal : gombak, selangor
tempat ni da lame jd tempat tinggal perants aku.. n tempat ni lar yg jd tempat pertemuan pertama ibubapa ku.. waaahhh!! i llloooiikkkeee!!

sekolah : SMK Atas Bukit :P
sekolah kiteorg ni spesel ckit!!! atas buki!! bapak best!! pagi2 jer, ade kabus.. best gilerr.. cm kt cameon highland... JGN JELEZ!!!
 ingat yerrr kanak2 semua!! ILMU ITU PANDUAN HIDUP!!!


ni CIKGU SOH!! beliau bertugas sebagai seorng guru disiplin kt sek kiteorg!! mmg terbaek la cikgu ni pyer penangan rotan!!!! haiii..ade pengalamn ke aku nih?? :P


hobi : suke sgt membace
aku tersgt la suke mmbaca. boleh dikatakan suke giler cm babi na terberanak larrr!! :D
macam jenis novel ak bace.. such as novel cinta, buku motivasi, novel cinta, novel cinta, novela cinta, dan novel  cinta!!! wahaha.. novel cinta r banyak.. aku xkesa pon bace bahasa ape.. bahasa keling pon aku rembat gak! wahaha.. kdding..

 ni novel yg aku tgh bace..giler bapak tebal.. tebalnye lebih kuang novel twilight saga : the breaking dawn.

suke sgt asil karya fauziah ashari..dgr cter novel ini akan difilemkan and latest news, dorg da abez shooting kooottt!!!


budak2 remaje mane yg xske dgn twilight, mmg dianggap xbetol laaa!!! :P

novel ni mmg bapak sumpah best na mampos!!! berkali2 bace pon tetap menitis air mata di pipi k!!!

novel ni agak sedih tp best!! rugi kalo xbace!!!
novel ni aku xsuke st coz..ntah lrr!! :P

so, blog yang next time pyer, akan diupdate kan lg insyaalah mlm nih!!!!! coz ema yg comel n cntik ini nak men game skrg.. daaa evry1 !

7 comments:

  1. nj mgrat cikgu displin bleh tak ghhahaha ;)

    ReplyDelete
  2. ehehe.. i loooiikkeee!!! mzri kecoh satu malaysia nt!! :P

    ReplyDelete
  3. nk jd ehem2! haha - HW

    ReplyDelete
  4. ehem2??? apakah itu?????? :P
    HW??? sipakah ituu??? :P

    ReplyDelete
  5. ohh.. ENCIK HILMY rupenyerrrrrrrrr..... ingatkan saper...........................................................................

    ReplyDelete
  6. knape aku trase yg tang twilight tu ek................... =..="

    ReplyDelete
  7. ahaha... ko xske twilight ehh??? pelik...! :D

    ReplyDelete