Friday 18 March 2011

LELAKI OH LELAKI!! MENGAPAKAHHHHHHHH?????


Hello korg!! Hopely korg sihat and tak sedeyh2.. well, bak kate aku kt fb ler kan, ‘if ko pura2 happy depan orang  tp kat dalam hati sebenarnye ko nangis, tu menunjukkan betapa kuatnye korg tabah menghadapi dugaan dan ujian dariNya.. ‘
Kepada pihak lelaki yg membace post aku kali ni, pls jgn terase k.. hmm, if terase pon, sedar2 kan lah diri anda dan jadi seorg lelaki yang lebih baik..tunjukkan kaum Adam yang sebenarnye adalah bertentangan dgn ape yg aku akn ckp jp g..  aku bukannyer ape.. sebab aku perempuan lerrr aku na sentuh pasal mende nih......

LELAKI YANG TAK PERNAH PUAS DENGAN APA YANG DIMILIKI
Ade sestengah lelaki yang xpena rase puas dgn ape yg die ade.. kadang2 die na lebih.. bagoz kalau berkait dgn kerjaya.. sebab lelaki ni mcm nak cabaran.. tap tak ok kalau berkait dgn perempuan.. Mata keranjang,hidung belang n mcm2 lagi arh.. tak cukup seorang perempuan je ke dalam hidup?  Bile depan awek, kononnye baik sgt... Tapi bile awek xder, ngorat sane sini.. kalau umpan mengena, awek lame kene tinggal!!! Aku xckp la semua lelaki cmni, aku cakap kebanyakannyer.. sape yang makan lade hitam, die la yang terase panas+pedas nyerr...

LELAKI YANG TAK INGIN DECLARE DENGAN SOMEONE BUT . . .
Ade jenis lelaki yang cmnih.. lelaki tuh nak ber ‘syg-syg’ with dat gurl tp xna declare.. aku xtaw la kenape.. maybe sebab die na tunjuk yang die nih single n other girls leh dekati  die.. betul ker?  Aku xtaw tp inilah yang terlintas kt dalam otak aku yang comel nih.. :P kepada lelaki2 yang membace artikel nih, comment ckit coz aku na gak taw kenape ade lelaki yg wat cmtuh.. kejam gak kann??

So, dats all for now..  zaasss!! :P starting to mumbling,,,,,

1 comment:

  1. Ko ingat cinta tu boleh main-main ke, hari ni suka esok lusa leh cari lain? Ko ingat bersayang-sayang, berpegang-pegangan bukan muhrim tu amalan atau sunah nabi ke? Ko ingat sayang-sayang cinta-cinta ni confirm 100% bawak ke alam perkahwinan ke, silap-silap terlajak ke atas katil. Ko ingat kahwin-kahwin ni macam main pondok-pondok masa ko kecik dulu? Istifar, banyak sangat tengok filem cinta-cinta ni, tahan nafsu kuatkan iman tepiskan hasutan syaitan. Beginilah syaitan menggoda dari awal permulaan pertanyaan soalan begini, berayat-ayat jatuh hati, lepas tu declare, ayat godaan, pegang-pegang biasa, seterusnya melakukan maksiat dan zina.

    ReplyDelete